Barion Pixel
Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk azért, hogy weboldalunk használata során a lehető legjobb élményt tudjuk biztosítani. A weboldalunkon történő további böngészéssel hozzájárul a cookie-k használatához. Részleteket itt találja: Cookie tájékoztató

Apivita Naturkozmetikumok - Apivita termékek

Az APIVITA név a latin apis (méh) és vita (élet) szavakból származik. Jelentése: “A méhek élete”. 1972-ben, két fiatal görög gyógyszerész - Nikos és Niki Koutsiana, méhészeti termékek és gyógynövénykivonatok felhasználásával natúrkozmetikumokat kezdtek el gyártani. Pár évvel később, 1979-ben megszületett az APIVITA. Ez a nemzetközileg elismert natúr márka most megérkezett Magyarországra!

Az APIVITA arra törekszik, hogy a külső és belső szépség egyensúlyát megteremtse. A termékek aktív hatóanyagait olyan összetevőkkel kombinálja, melyek a testet és a lelket egyaránt kényeztetik.

Működésének első napjától az APIVITA tudatosan invesztál innovatív szépség-, és egészségmegőrző termékek kutatásába és fejlesztésébe. Saját kutató-fejlesztő laboratóriummal rendelkezik, termékeit az innovatív, természetes és hatásos kozmetikumok fejlesztésében szerzett évtizedes tapasztalat felhasználásával, bőrgyógyászok, gyógyszerészek és nemzetközi egyetemek közreműködésével fejleszti.

Rendezés:

TÖRTÉNELEM

1972-ben az APIVITA alapítóit Nikos és Niki Koutsianat, két fiatal gyógyszerészt megihletett a méhtársadalom, a görög természet egyedülálló sokszínűsége és Hippokratész egészséghez és szépséghez viszonyuló holisztikus hitvallása. Együttesen létrehozták az első természetes, méhészeti termékek és gyógynövénykivonatok felhasználásával készített kozmetikumaikat.

Néhány évvel később, 1979-ben létrehozták az APIVITA-t. A név a latin APIS (méh) és VITA (élet) szavakból ered, jelentése a „méhek élete”. Ez a név utal a cég filozófiájára, mivel akárcsak a méhek, a cég is értékteremtő: Értéket a társadalomnak, Értéket a természetnek, és Értéket a gazdaságnak.

Mára az APIVITA határozott filozófiát, értékeket, társadalmi szerepvállalást, örökséget és mindig megújuló szemléletet mondhat magáénak. Egy saját univerzum emberekkel, termékekkel, célokkal, értékekkel, álmokkal, és a folyamatos fejlődést biztosító új törekvésekkel.

Az APIVITA tápanyagokban gazdag méhészeti alapanyagok, mediterrán gyógynövények és tiszta illóolajok felhasználásával már több mint 300 természetes és hatékony arc-, test- és hajápoló terméket fejlesztett ki, miközben több környezetbarát újítást és szabadalmat is létrehozott.

Az APIVITA egy életmód is, mely összeköti a vállalat dolgozóit, a nemzetközi partnereket, a méhészeket és termesztőket, egyetemi tanárokat és kutatókat, a gyógyszerészeket és a végfelhasználókat szerte a világon.

Az APIVITA elköteleződése és jövőképe már 15 országban talált otthonra: Spanyolországban, Japánban, Hongkongban, az USA-ban, Cipruson, Ukrajnában, Bulgáriában, Belgiumban, Hollandiában stb.

TERMÉSZETES

Az APIVITA kozmetikumai természetes eredetű hatóanyagokból, a görög természet növényeinek kivonataiból, magas tápértékű méhészeti termékekből és organikus illóolajokból állnak.

  • Az APIVITA készítmények 85-100%-ban tartalmaznak természetes összetevőket, viszont
  • nem tartalmaznak szilikonokat, parabéneket, petróleumot, propilénglikolt, szintetikus pézsmát, ftalátot és más olyan összetevőket, amelyek az egészségre vagy a környezetre károsak.

HATÉKONY

  • Az APIVITA kutatási és fejlesztési részlege bizonyítottan tapasztalt az INNOVATÍV, természetes és hatékony kozmetikumok fejlesztésében.
  • A felhasznált összetevők a zöld kozmetológia élvonalából valók.
  • A kutatási és fejlesztési részleg a görög és a nemzetközi egyetemekkel összefogva figyelemmel kíséri a folyamatokat és a hatékonyságot életszerű és klinikai körülmények között, valamint a végtermékeken is klinikai vizsgálatokat végez kutatóintézetekkel és egyetemekkel szorosan együttműködve.

HOLISZTIKUS

  • A hippokratészi filozófia inspirálta azt a hozzáállást, amivel az APIVITA a különböző problémákra a megoldást átfogóan igyekszik megtalálni.
  • Minden APIVITA bőrápoló termék többfunkciós, összetett megoldást kínál az adott bőrproblémára: egyszerre hidratál, véd a környezeti szennyeződésektől, megelőzi a korai bőröregedést, valamint a tiszta, 100%-os, minősített organikus illóolajoknak köszönhetően felfrissít, enyhíti a feszültséget és a stresszt.
  • Minden termék kiegészíti vagy megerősíti egymást és együttműködnek a maximális eredmény érdekében.

APIVITA FILOZÓFIÁJA

KÜLDETÉS

  • A kiegyensúlyozott és harmonikus életmódhoz kínálunk értékes és organikus szépségápolási termékeket és szolgáltatásokat a gazdag görög természet sokfélesége és a különleges méhtársadalom segítségével.
  • A szépség, a jó közérzet és az egészség hippokratészi holisztikus megközelítését tudományos ismeretekkel megtámogatva a természet hatékonyságát hirdetjük.
  • A "kallos", a belső és külső szépség görög eszménye vezérel minket, azaz az esztétikum értéke, kiegyensúlyozottság, mértéktartás és a jóllét.

IHLET

  • Az APIVITA létrejötte óta a méhtársadalom, a görög természet egyedisége, és az orvoslás atyja, Hippokratész vannak ránk hatással.
  • A méhkas egy értékteremtő szuperorganizmus. A beporzás biztosítja az élővilág fenntarthatóságát, miközben a méhek felbecsülhetetlen méhészeti termékeket is előállítanak.
  • A sokszínű görög természet jelentékeny kincsei között találhatók az egyedi őshonos növények, és a magas biológiai értékű gyógyfüvek.

Hippokratész volt az első holisztikus orvos, filozófus és tanító. A mai napig követendő és inspiráló a természetbe vetett hite, az embertársai iránti odaadása és a már 2500 éves tudása a holisztikus szemléletről, az egészségről, jóllétről és a szépségről.

Az APIVITA név az APIS (Méh) és a VITA (Élet), vagyis a "méhek élete" latin szavakból származik. Logónkat egy ritka bronzkori (kb. 1700 Krisztus előtt) termékenységet és harmóniát képviselő, minószi ékszer, a "Malia méhei" ihlette.

FELELŐSSÉG

  • Az APIVITA-nál a fenntartható fejlődés közvetlenül kapcsolódik a vállalati értékekhez, mint a kiválóság, az innováció és a felelősség.
  • Célunk, hogy olyan módon fejlődjünk, hogy a jövő generációi is fejlődhessenek, és pénzügyi, társadalmi és környezeti hatásunkat a 17. ENSZ Fenntartható Fejlődés Céljához való hozzájárulásuk alapján értékeljük.
  • Felelős álláspont kialakításával az APIVITA erőfeszítéseket tesz annak érdekében, hogy a felhasznált erőforrások felelősségteljes irányításával, termékeinek környezetbarát tervezésével és környezetvédelmi magatartásával csökkentse környezeti lábnyomát, amely nemcsak a tevékenységét érinti, hanem termékeinek életciklusát is.
  • Az APIVITA az energia-lábnyomának korlátozása és a felelősségteljes környezeti tudatosság előmozdítása érdekében az üzleti tevékenység spektrumán keresztül hozzájárul az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljainak és különösen a 7. számú cél: „Megfizethető és tiszta energia”, a 8. számú cél: „Tisztességes munka és gazdasági növekedés”, a 12. számú cél: „Felelős termelés és fogyasztás”, és a 13. számú cél: „Éghajlatváltozás megfékezése” eléréséhez.
  • Zöld filozófiánkat világosan bemutatjuk az APIVITA bioklimatikus épületében, a Markopoulo ipari parkban, Görögországban.
  • Az APIVITA gyárRa és irodaházRa a legmodernebb technológia jellemző, amely az energiamegtakarítást, a vízgazdálkodást, a mikroklíma megteremtését, valamint a biológiai sokféleség fokozását biztosítja.
  • Az APIVITA-nál továbbra is elkötelezettek vagyunk fenntartható üzleti szemléletünk javítása és a társadalom és a természet értékteremtésében.
  • Az APIVITA preferálja az EMAS (Eco-Management and Audit Scheme = Hitelesített környezetvédelmi vezetési rendszer) és az FSC (Forest Stewardship Council = felelős erdőgazdálkodást igazoló tanúsítványrendszer) által tanúsított újrahasznosított vagy öko-tanúsított papír felhasználását, amely biológiailag lebontható és fenntarthatóan kezelt erdőkből származik. Ugyanakkor a papírnak klórmentesnek kell lennie és nem tartalmazhat nehézfémeket.
  • Továbbá a vállalat elkerüli a papír csomagolásának laminálását (műanyag fóliával), és az új arcápoló termékek fejlesztésében 30%-kal csökkentette a karton csomagolás súlyát. Ugyanebben a kategóriában 10%-kal csökkentette az új arcápoló termékek üvegcsomagolásának súlyát, és a hagyományos üvegeket új, a gyógyszerészeti előírásoknak megfelelő üvegekkel helyettesítette.

Filozófiánkhoz és értékeinkhez híven, az APIVITA a társadalmat és a környezetet tiszteletben tartva állítja elő termékeit.

  • A cég 1979-ben történt megalapításakor úgy döntöttünk, hogy állatokon nem teszteljük termékeink és alapanyagaink biztonságosságát, hatékonyságát vagy környezeti hatását.
  • A hatályos szabályokat érintő későbbi fejlemények az állatkísérletek terén a mi értékeinket és filozófiánkat igazolták. Az Európai Parlament és a Tanács 1223/2009/EK rendelete betiltotta a kozmetikai termékek tesztelését állatokon az EU-ban. Ennek eredményeként 2013. július 11. óta az Európában forgalmazott kozmetikai termékeket nem tesztelhetik állatokon (és szerencsére más olyan országokban sem, amelyek összhangba hozták a törvényeiket az Európai előírásokkal). Sőt, más országok is, például az USA, vagy Hong Kong, ugyan hivatalosan nem tiltotta be az állatokon való kísérletezést, de többé nem írja elő azt a kozmetikai termékekre.
  • Mindazonáltal, a Bizottság 655/2013/EU rendelete a kozmetikai termékekről tett állításokra vonatkozó közös kritériumokat fogalmazott meg. Ez megtiltja, hogy a termékeken az állatkísérlet-ellenességről és annak elkerüléséről tájékoztató információ jelenjen meg.
  • Ennek fényében az APIVITA biztosít arról, hogy megfelel az EU előírásoknak, miszerint a termékeit nem teszteli állatokon, bár ezt a tényt nem tünteti fel a termékein.
Az oldal tetejére