Ha az alábbi gyakran feltett kérdések válaszai között nem találja meg az Ön kérdésére a választ, keressen minket:
Szállítás
1. Mikor kapom meg a megrendelt terméket, ha futárszolgálatos kiszállítást választottam?
Ha a megrendelését munkanapokon 14.00 óra előtt adja le és minden termék van raktáron, a megrendelést a következő munkanapon szállítja ki a GLS futár. 14.00 óra után és nem munkanapokon leadott rendelést, ha minden termék van készleten, a rendeléstől számított 2. munkanapon szállítja ki a GLS.
Ha valamelyik választott termék nincsen éppen raktáron, a megrendelést a futár 5-10 munkanapon belül szállítja ki a GLS.
FoxPost csomagautomatákra rendelt csomagok 2-3 munkanap alatt érnek az átvételi automatába.
MPL házhozszállítás, MPL csomagautmata/posta pontos átvétel és MPL postán maradó szállítás esetén 5-10 munkanapos szállítási idő várható.
2. Milyen szállítási módokat választhatok?
Szállítási lehetőségek:
A DermaOnline.hu webáruházban több szállítási lehetőség is rendelkezésre áll.
- FOXPOST: Egy egyszerű, automata csomagátvételi lehetőség, amely elsősorban bevásárlóközpontokban érhető el. Sokkal időtakarékosabb, mint a hagyományos átvételi lehetőségek, hiszen nem kell egész nap a futárra várni, a bevásárlóközpont nyitvatartási ideje alatt bármikor átvehetők a csomagok. 1 munkanap alatt szállítják ki a kiválasztott csomagautomatába a csomagot, így akár már másnap átvehető a rendelés. Az SMS-ben kapott kód felhasználásával gyorsan és egyszerűen juthat a megrendelt termékekhez sorban állás nélkül. A megrendelést a kiválasztott automatába csak a sikeres bankkártyás fizetés vagy a banki átutalás megérkezését követően indítjuk útnak.
- GLS Futárszolgálat: Szállítási módok között GLS futárszolgálatos házhozszállításra van lehetőség, akár másnapra ott lehet Önnél a megrendelt csomag. A Dermaonline.hu webáruházban a csomagokat a GLS futárszolgálat szállítja házhoz. A már feladott csomagjával kapcsolatban itt érdeklődhet:
- GLS csomagpontos/csomagautomatás átvétel: Csomagját a kiválasztott GLS csomagponton veheti át. Gyors szállítási lehetőség - akár másnapra is, hiszen a munkanapon 12.00 óráig megrendelt termékeket 1-2 munkanapon belül át is veheti az Önhöz legközelebb lévő GLS csomagponton, míg ha raktáron nem lévő terméket rendel 4-5 munkanapon belül veheti át a megrendelést. Kényelmes szállítási lehetőség, hiszen Ön dönti el, hogy mikor veszi át a csomagot. A megrendelést a kiválasztott GLS csomagpontba csak a sikeres bankkártyás fizetés vagy a banki átutalás megérkezését követően indítjuk útnak.
- MPL Futárszolgálat: Szállítási módok között MPL futárszolgálatos házhozszállításra van lehetőség, 5-10 munkanap alatt érkezik meg a megrendelt csomag. A Dermaonline.hu webáruházban a csomagokat az MPL futárszolgálat szállítja házhoz. A már feladott csomagjával kapcsolatban itt érdeklődhet:
- MPL csomagautomata: Egy csomagautomata csomagátvételi lehetőség, amely elsősorban nagy forgalmú helyeken érhető el. 5-10 munkanap alatt szállítják ki a kiválasztott csomagautomatába a csomagot. Az SMS-ben kapott kód felhasználásával gyorsan és egyszerűen juthat a megrendelt termékekhez sorban állás nélkül. A megrendelést a kiválasztott automatába csak a sikeres bankkártyás fizetés vagy a banki átutalás megérkezését követően indítjuk útnak. A már feladott csomagjával kapcsolatban itt érdeklődhet:
- MPL Posta Pont szállítás: A megrendelését az ön által kiválasztott Posta Ponta kérheti. 8-10 munkanap alatt szállítják ki a kiválasztott posta pontra a csomagot. A megrendelést csak a sikeres bankkártyás fizetés vagy a banki átutalás megérkezését követően indítjuk útnak. A már feladott csomagjával kapcsolatban itt érdeklődhet:
- MPL Postán maradó szállítás: A megrendelését az ön által kiválasztott postára kérheti. 8-10 munkanap alatt szállítják ki a kiválasztott postára a csomagot. A megrendelést a kiválasztott postára csak a sikeres bankkártyás fizetés vagy a banki átutalás megérkezését követően indítjuk útnak. A már feladott csomagjával kapcsolatban itt érdeklődhet:
3. Mikor vehetem át a csomagot, ha FoxPost-os átvételt választottam?
FoxPost-os átvétel esetén a munkanapokon 14.00 óráig megrendelt termékeket 2-3 munkanapon belül veheti át az Ön által kiválasztott automatában, ha minden megrendelt termék van készleten.
Abban az esetben ha valamelyik termék nincs raktáron, a megrendelést 5-7. munkanapon belül lehet átvenni a kiválasztott FoxPost automatában.
Az átvétel pontos idejéről minden eseten küld értesítést email-en és sms-ben a FoxPost.
4. Hol tudok érdeklődni a csomagom szállítása felől?
A regisztrációkor, illetve a szállítási adatoknál megadott e-mail címre értesítőt küldünk, miután átadtuk csomagját a szállítást végző cégnek. Amennyiben a szállítással kapcsolatosan van kérdése, akkor kérjük, hogy a szállítást végző partner cégünk központi ügyfélszolgálati számát, vagy a Dermaonline.hu webáruház ügyfélszolgálatát hívja.
GLS Futárszolgálat:
- Cím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
- Telefonszám: +36-29-88-67-00 - Ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig, 8.00 - 20.00 óra között működik.
- E-mail: info@gls-hungary.com
- A már feladott csomagjával kapcsolatban itt érdeklődhet: https://gls-group.eu/HU/hu/cimzetteknek-nyujtott-szolgaltatasok
FoxPost:
- Cím: 1097 Budapest, Táblás u. 36-38. „C” épület
- Telefonszám: 06-1-999-0-369 (Hétfőtől péntekig: 8-20 óra között).
- E-mail: info@foxpost.hu
- Itt találja meg az önhöz legközelebb eső FoxPost automatát: www.foxpost.hu/csomagautomata-kereso.
- Csomagját a www.foxpost.hu/csomagkovetes oldalon követheti nyomon.
Dermaonline.hu:
- Tel.: 06-20/454-06-55 - Ügyfélszolgálat (H-P: 9.00-14.00 óra között)
- Email: rendeles@dermaonline.hu
- Cím: 3300 Eger, Vörösmarty utca 55.
MPL:
- Cím: Budapest, VI. ker. Teréz krt. 51-53.
- Levélcím: Magyar Posta Zrt. Ügyfélszolgálati Igazgatóság 3512 Miskolc
- Telefonszám: 06-1-333-7777 (Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00, Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.).
- Csomagautomata kereső: https://www.posta.hu/csomagautomata
- Posta pont kereső: https://www.posta.hu/postapont
- Posta kereső: https://www.posta.hu/ep-postakereso
- Feladott csomag nyomon követése: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
5. Mit jelent a termékeknél látható Szállítás/Várható szállítás utáni dátum?
A termékeknél a Várható szállítási napot a GLS futárszolgálattal történő szállítás esetén jelezzük.
Ez azt a legkorábbi dátumot, napot mutatja, amikor a megrendelt termékeket a legkorábban kiszállítja a GLS futár.
Ez a dátum tehát csak abban az esetben érvényes, ha Ön GLS futárszolgálatos kiszállítást választ, és nem érvényes a FoxPost-os átvételre vagy az MPL-es szállítási lehetőségekre.
6. Honnan tudom, hogy mikor mehetek a csomagomért a FoxPost automatához?
FoxPost-os átvétel esetén minden esetben emailt küldünk, amikor a csomagot átadtuk a FoxPost-tnak. Ezután pedig a FoxPost fogja Önt értesíteni emailben és sms-ben az átvétel napjáról. Ebben az értesítésben találja a nyitó kódot is, amellyel ki tudja venni a csomagot a választott automatából.
Ha pedig szeretné pontosan megtudni, hogy hol jár éppen a csomagja, a www.foxpost.hu/csomagkovetes oldalon követheti nyomon megrendelését.
Fizetés
1. Mennyibe kerül a házhoz szállítás?
A szállítási díjak a megrendelés összegétől és a fizetési módtól függenek.
- FOXPOST - átvétel a csomagautomatában
- 20.000 Ft alatti megrendelések esetén a szállítási költség 990 Ft.
- 20.000 Ft feletti rendelések esetén 0 Ft.
- GLS csomagpontos átvétel
- 20.000 Ft alatti megrendelések esetén a szállítási költség 1.490 Ft.
- 20.000 Ft feletti rendelések esetén 0 Ft
- Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal
- 20.000 Ft alatti megrendelések esetén a szállítási költség 1.690 Ft
- Utánvét díja 350 Ft.
- 20.000 Ft feletti rendelések esetén 0 Ft
- Utánvét díja 350 Ft.
- Név: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
- Cím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
- Telefonszám: +36-29-88-67-00 - Ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig, 8.00 - 20.00 óra között működik.
- E-mail: info@gls-hungary.com
- 20.000 Ft alatti megrendelések esetén a szállítási költség 1.690 Ft
- Házhoz szállítás MPL futárszolgálattal
- 20.000 Ft alatti megrendelések esetén a szállítási költség 1.990 Ft
- Utánvét díja 350 Ft.
- 20.000 Ft feletti rendelések esetén 0 Ft
- Utánvét díja 350 Ft.
- 20.000 Ft alatti megrendelések esetén a szállítási költség 1.990 Ft
- MPL csomagautomata átvétel
- 20.000 Ft alatti megrendelések esetén a szállítási költség 990 Ft.
- 20.000 Ft feletti rendelések esetén 0 Ft
- MPL Posta pontos átvétel
- 20.000 Ft alatti megrendelések esetén a szállítási költség 990 Ft.
- 20.000 Ft feletti rendelések esetén 0 Ft
- MPL Postán maradó csomag
- 20.000 Ft alatti megrendelések esetén a szállítási költség 990 Ft.
- 20.000 Ft feletti rendelések esetén 0 Ft
2. Hogyan tudok fizetni a termékekért?
A DermaOnline.hu webáruházban több fizetési lehetőség is rendelkezésre áll.
Fizetési lehetőségek:
- Utánvét: Lehet fizetni utánvéttel, amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni. Utánvétes fizetés esetén tehát a rendelés ellenértékét a futárnak kell kifizetni. Utánvétes fizetésre csak futárszolgálatos szállítás esetén van lehetőség.
- Utánvét díja 350 Ft.
- Bankkártya: Lehet fizetni bankkártyával, tehát a csomag átvételekor már a futár csak átadja Önnek a rendelést. Bankkártyás fizetés esetén a BARION szolgáltató oldalára irányítjuk Önt, ahol teljes és igen szigorúan ellenőrzött biztonsági körülmények mellett egyenlítheti ki a rendelés ellenértékét az oldalon kért kártyaadatok megadásával.
- Átutalás: Lehet fizetni átutalással, amikor is a cég bankszámlájára közvetlenül lehet utalni a rendelés ellenértékét. Ez előre utalást jelent, tehát a csomag csak akkor kerülhet feladásra, ha a megrendelés ellenértéke megérkezik a bankszámlánkra.Az átutaláshoz szükséges adatok:
- Kedvezményezett bankja: OTP BANK
- Kedvezményezett neve: Medicata Bona Kft.
- Kedvezményezett számlaszáma: 11741000-20182979-00000000
- A megjegyzés rovatba írja be a rendelésszámot és a megrendelő nevét.
3. Átutalás esetén milyen számlaszámra utaljam a pénzt?
Átutalás: Lehet fizetni átutalással webshopunkban. Ilyenkor a cég bankszámlájára közvetlenül lehet utalni a rendelés ellenértékét. Ez előre utalást jelent, tehát a csomag csak akkor kerülhet feladásra, ha a megrendelés ellenértéke megérkezik a bankszámlánkra.
Az átutaláshoz szükséges adatok:
- Kedvezményezett bankja: OTP BANK
- Kedvezményezett neve: Medicata Bona Kft.
- Kedvezményezett számlaszáma: 11741000-20182979-00000000
- A megjegyzés rovatba írja be a rendelésszámot és a megrendelő nevét.
4. GLS csomagpontos átvételnél hogyan tudok fizetni a csomagomért?
A GLS csomagpontos szállítás esetén csak előre fizetésre van lehetőség. A megrendelést a kiválasztott GLS csomagpontba csak a sikeres bankkártyás fizetés vagy a banki átutalás megérkezését követően indítjuk útnak.
5. Foxpostos átvételnél hogyan tudok fizetni a csomagomért?
Foxpostos szállítás esetén csak előre fizetésre van lehetőség. A megrendelést a kiválasztott automatába csak a sikeres bankkártyás fizetés vagy a banki átutalás megérkezését követően indítjuk útnak.
Reklamáció
1. Mit tegyek, ha reklamálni szeretnék?
Reklamációt a kapcsolat oldalon található űrlap kitöltésével, vagy az alább megadott email címre küldött e-mailben küldhet nekünk. a lehető legrövidebb időn belül igyekszik megoldani az Ön által jelzett esetet, problémát.
Email: rendeles@dermaonline.hu
Tel.: +36-20/454 06 55 (H-P: 9.00-14.00 óra között)
2. Mit tegyek, ha a csomag átvételekor hiányzik vagy sérült valamelyik megrendelt termék?
Átvételkor feltétlenül vetessen fel jegyzőkönyvet az esetről. Kérjük, hogy minket is értesítsen a kapcsolat oldalon és az alább megtalálható e-mail címen, hogy mihamarabb orvosolni tudjuk a problémát, pótoljuk a hiányzó terméket vagy kicseréljük a sérültet.
Email: rendeles@dermaonline.hu
3. Mi a teendő, ha nem tetszik a termék, és vissza szeretném küldeni?
Internetes vásárlás esetén a hatályos jogszabályok szerint a szerződéstől való elállással az áru átvételét követő 30 munkanapon belül élhet a vásárló. A Dermaonline.hu webáruház vásárlói tehát 30 munkanapig gyakorolhatják az elállás jogát, tehát 30 munkanapon belül küldhetik vissza a terméket és kérhetik értékének visszafizetését! Csak bontatlan és sértetlen, az eredeti csomagolásában, dobozában lévő terméket tudunk visszavenni. Az elállással kapcsolatos részletesebb információt az alábbi a Vásárlási feltételekben olvashat.
Rendelés
1. Sikeresen feladtam egy rendelést. Mi történik ezután?
A hozzánk beérkezett rendeléseket e-mailben visszaigazoljuk. A rendelést érintő további fontos eseményekről e-mail formájában folyamatosan tájékoztatjuk a vásárlót. Emailt küldünk a feldolgozás megkezdéséről, a számla kiállításáról, illetve akkor is, amikor átadjuk a lezárt csomagot a futárnak vagy a FoxPost-nak. A rendelés állapota tehát minden esetben lépésről lépésre követhető.
Ha valamilyen rendkívüli esemény történik, pl. a kiválasztott termék hiánycikk lett, erről is azonnal küldünk értesítő emailt, illetve tájékoztatjuk a további lehetőségekről is.
2. Nem tudok kosárba tenni egy terméket, mi a probléma?
Akció esetén, akciós kiszerelésű vagy limitált termékek esetén ha elfogyott az adott termék, a rendszer automatikusan letiltja a "Kosárba" gombot. Így nem engedi, hogy kosárba tegyük, megrendeljük és esetleg kifizessük azt a terméket, amelyik nincs készleten, illetve nem is lesz. mivel akcióról vagy limitált kiszerelésről van szó. Ebben az esetben csak a készleten lévő mennyiséget lehet megrendelni.
3. Miért nem tudok a terméknél a Kosár gombra kattintani?
Ha a termékeknél nem lehet a Kosár gombra kattintani, az azt jelenti, hogy a termék elfogyott és még nincs szállítás alatt, így a rendszer nem engedi annak megrendelését, esetleg kifizetését. Így jelenleg az adott terméket nem lehet megrendelni. Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a termék várható rendelésével kapcsolatban. Ha a termék már szállítás alatt van, bár még nincsen készleten, a raktár állapotnál a Szállítás 4-5 munkanapon belül jelenik meg és a Kosárba helyezés is lehetséges.