Barion Pixel
Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk azért, hogy weboldalunk használata során a lehető legjobb élményt tudjuk biztosítani. A weboldalunkon történő további böngészéssel hozzájárul a cookie-k használatához. Részleteket itt találja: Cookie tájékoztató

GYIK - Segíthetünk?

Dermaonline.hu Webáruház - GYIK
 
Segíthetünk?

Ha az alábbi gyakran feltett kérdések válaszai között nem találja meg az Ön kérdésére a választ, keressen minket:

Kapcsolati oldalunk>>

 

 

Szállítás

 

1. Mikor kapom meg a megrendelt terméket, ha futárszolgálatos kiszállítást választottam?

Ha a megrendelését munkanapokon 14.00 óra előtt adja le és minden termék van raktáron, a megrendelést a következő munkanapon szállítja ki a GLS futár. 14.00 óra után és nem munkanapokon leadott rendelést, ha minden termék van készleten, a rendeléstől számított 2. munkanapon szállítja ki a GLS.

Ha valamelyik választott termék nincsen éppen raktáron, a megrendelést a futár 5-10 munkanapon belül szállítja ki a GLS.

FoxPost csomagautomatákra rendelt csomagok 2-3 munkanap alatt érnek az átvételi automatába.

MPL házhozszállítás, MPL csomagautmata/posta pontos átvétel és MPL postán maradó szállítás esetén 5-10 munkanapos szállítási idő várható.

2. Milyen szállítási módokat választhatok?

Szállítási lehetőségek:

A DermaOnline.hu webáruházban több szállítási lehetőség is rendelkezésre áll.

  1. FOXPOST: Egy egyszerű, automata csomagátvételi lehetőség, amely elsősorban bevásárlóközpontokban érhető el. Sokkal időtakarékosabb, mint a hagyományos átvételi lehetőségek, hiszen nem kell egész nap a futárra várni, a bevásárlóközpont nyitvatartási ideje alatt bármikor átvehetők a csomagok. 1 munkanap alatt szállítják ki a kiválasztott csomagautomatába a csomagot, így akár már másnap átvehető a rendelés. Az SMS-ben kapott kód felhasználásával gyorsan és egyszerűen juthat a megrendelt termékekhez sorban állás nélkül. A megrendelést a kiválasztott automatába csak a sikeres bankkártyás fizetés vagy a banki átutalás megérkezését követően indítjuk útnak.
    • További információt itt talál, illetve a FOXPOST oldalain.
  2. GLS Futárszolgálat: Szállítási módok között GLS futárszolgálatos házhozszállításra van lehetőség, akár másnapra ott lehet Önnél a megrendelt csomag. A Dermaonline.hu webáruházban a csomagokat a GLS futárszolgálat szállítja házhoz. A már feladott csomagjával kapcsolatban itt érdeklődhet:
  3. GLS csomagpontos/csomagautomatás átvétel: Csomagját a kiválasztott GLS csomagponton veheti át. Gyors szállítási lehetőség - akár másnapra is, hiszen a munkanapon 12.00 óráig megrendelt termékeket 1-2 munkanapon belül át is veheti az Önhöz legközelebb lévő GLS csomagponton, míg ha raktáron nem lévő terméket rendel 4-5 munkanapon belül veheti át a megrendelést. Kényelmes szállítási lehetőség, hiszen Ön dönti el, hogy mikor veszi át a csomagot. A megrendelést a kiválasztott GLS csomagpontba csak a sikeres bankkártyás fizetés vagy a banki átutalás megérkezését követően indítjuk útnak.
  4. MPL Futárszolgálat: Szállítási módok között MPL futárszolgálatos házhozszállításra van lehetőség, 5-10 munkanap alatt érkezik meg a megrendelt csomag. A Dermaonline.hu webáruházban a csomagokat az MPL futárszolgálat szállítja házhoz. A már feladott csomagjával kapcsolatban itt érdeklődhet:
  5. MPL csomagautomata: Egy csomagautomata csomagátvételi lehetőség, amely elsősorban nagy forgalmú helyeken érhető el. 5-10 munkanap alatt szállítják ki a kiválasztott csomagautomatába a csomagot. Az SMS-ben kapott kód felhasználásával gyorsan és egyszerűen juthat a megrendelt termékekhez sorban állás nélkül. A megrendelést a kiválasztott automatába csak a sikeres bankkártyás fizetés vagy a banki átutalás megérkezését követően indítjuk útnak. A már feladott csomagjával kapcsolatban itt érdeklődhet:
  6. MPL Posta Pont szállítás: A megrendelését az ön által kiválasztott Posta Ponta kérheti. 8-10 munkanap alatt szállítják ki a kiválasztott posta pontra a csomagot. A megrendelést csak a sikeres bankkártyás fizetés vagy a banki átutalás megérkezését követően indítjuk útnak. A már feladott csomagjával kapcsolatban itt érdeklődhet:
  7. MPL Postán maradó szállítás: A megrendelését az ön által kiválasztott postára kérheti. 8-10 munkanap alatt szállítják ki a kiválasztott postára a csomagot. A megrendelést a kiválasztott postára csak a sikeres bankkártyás fizetés vagy a banki átutalás megérkezését követően indítjuk útnak. A már feladott csomagjával kapcsolatban itt érdeklődhet:

 

3. Mikor vehetem át a csomagot, ha FoxPost-os átvételt választottam?

FoxPost-os átvétel esetén a munkanapokon 14.00 óráig megrendelt termékeket 2-3 munkanapon belül veheti át az Ön által kiválasztott automatában, ha minden megrendelt termék van készleten.

Abban az esetben ha valamelyik termék nincs raktáron, a megrendelést 5-7. munkanapon belül lehet átvenni a kiválasztott FoxPost automatában.

Az átvétel pontos idejéről minden eseten küld értesítést email-en és sms-ben a FoxPost.

 

4. Hol tudok érdeklődni a csomagom szállítása felől?

A regisztrációkor, illetve a szállítási adatoknál megadott e-mail címre értesítőt küldünk, miután átadtuk csomagját a szállítást végző cégnek. Amennyiben a szállítással kapcsolatosan van kérdése, akkor kérjük, hogy a szállítást végző partner cégünk központi ügyfélszolgálati számát, vagy a Dermaonline.hu webáruház ügyfélszolgálatát hívja.

GLS Futárszolgálat:

FoxPost:

  • Cím: 1097 Budapest, Táblás u. 36-38. „C” épület
  • Telefonszám: 06-1-999-0-369 (Hétfőtől péntekig: 8-20 óra között).
  • E-mail: info@foxpost.hu
  • Itt találja meg az önhöz legközelebb eső FoxPost automatát: www.foxpost.hu/csomagautomata-kereso.
  • Csomagját a www.foxpost.hu/csomagkovetes oldalon követheti nyomon.

Dermaonline.hu:

  • Tel.: 06-20/454-06-55 - Ügyfélszolgálat (H-P: 9.00-14.00 óra között)
  • Email: rendeles@dermaonline.hu
  • Cím: 3300 Eger, Vörösmarty utca 55.

MPL:

5. Mit jelent a termékeknél látható Szállítás/Várható szállítás utáni dátum?

A termékeknél a Várható szállítási napot a GLS futárszolgálattal történő szállítás esetén jelezzük.

Ez azt a legkorábbi dátumot, napot mutatja, amikor a megrendelt termékeket a legkorábban kiszállítja a GLS futár.

Ez a dátum tehát csak abban az esetben érvényes, ha Ön GLS futárszolgálatos kiszállítást választ, és nem érvényes a FoxPost-os átvételre vagy az MPL-es szállítási lehetőségekre.

 

6. Honnan tudom, hogy mikor mehetek a csomagomért a FoxPost automatához?

FoxPost-os átvétel esetén minden esetben emailt küldünk, amikor a csomagot átadtuk a FoxPost-tnak. Ezután pedig a FoxPost fogja Önt értesíteni emailben és sms-ben az átvétel napjáról. Ebben az értesítésben találja a nyitó kódot is, amellyel ki tudja venni a csomagot a választott automatából.

Ha pedig szeretné pontosan megtudni, hogy hol jár éppen a csomagja, a www.foxpost.hu/csomagkovetes oldalon követheti nyomon megrendelését.

 

 

Fizetés

 

1. Mennyibe kerül a házhoz szállítás?

A szállítási díjak a megrendelés összegétől és a fizetési módtól függenek.

  1. FOXPOST - átvétel a csomagautomatában
    • 20.000 Ft alatti megrendelések esetén a szállítási költség 990 Ft.
    • 20.000 Ft feletti rendelések esetén 0 Ft.
  2. GLS csomagpontos átvétel
    • 20.000 Ft alatti megrendelések esetén a szállítási költség 1.490 Ft.
    • 20.000 Ft feletti rendelések esetén 0 Ft
  3. Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal
    • 20.000 Ft alatti megrendelések esetén a szállítási költség 1.690 Ft
      • Utánvét díja 350 Ft.
    • 20.000 Ft feletti rendelések esetén 0 Ft
      • Utánvét díja 350 Ft.
    • Név: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
    • Cím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
    • Telefonszám: +36-29-88-67-00 - Ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig, 8.00 - 20.00 óra között működik.
    • E-mail: info@gls-hungary.com
  4. Házhoz szállítás MPL futárszolgálattal
    • 20.000 Ft alatti megrendelések esetén a szállítási költség 1.990 Ft
      • Utánvét díja 350 Ft.
    • 20.000 Ft feletti rendelések esetén 0 Ft
      • Utánvét díja 350 Ft.
  5. MPL csomagautomata átvétel
    • 20.000 Ft alatti megrendelések esetén a szállítási költség 990 Ft.
    • 20.000 Ft feletti rendelések esetén 0 Ft
  6. MPL Posta pontos átvétel
    • 20.000 Ft alatti megrendelések esetén a szállítási költség 990 Ft.
    • 20.000 Ft feletti rendelések esetén 0 Ft
  7. MPL Postán maradó csomag
    • 20.000 Ft alatti megrendelések esetén a szállítási költség 990 Ft.
    • 20.000 Ft feletti rendelések esetén 0 Ft

2. Hogyan tudok fizetni a termékekért?

A DermaOnline.hu webáruházban több fizetési lehetőség is rendelkezésre áll.

 

Fizetési lehetőségek:

  1. Utánvét: Lehet fizetni utánvéttel, amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni. Utánvétes fizetés esetén tehát a rendelés ellenértékét a futárnak kell kifizetni. Utánvétes fizetésre csak futárszolgálatos szállítás esetén van lehetőség.
    • Utánvét díja 350 Ft.
  2. Bankkártya: Lehet fizetni bankkártyával, tehát a csomag átvételekor már a futár csak átadja Önnek a rendelést. Bankkártyás fizetés esetén a BARION szolgáltató oldalára irányítjuk Önt, ahol teljes és igen szigorúan ellenőrzött biztonsági körülmények mellett egyenlítheti ki a rendelés ellenértékét az oldalon kért kártyaadatok megadásával.
  3. Átutalás: Lehet fizetni átutalással, amikor is a cég bankszámlájára közvetlenül lehet utalni a rendelés ellenértékét. Ez előre utalást jelent, tehát a csomag csak akkor kerülhet feladásra, ha a megrendelés ellenértéke megérkezik a bankszámlánkra.Az átutaláshoz szükséges adatok:
    1. Kedvezményezett bankja: OTP BANK
    2. Kedvezményezett neve: Medicata Bona Kft.
    3. Kedvezményezett számlaszáma: 11741000-20182979-00000000
    4. A megjegyzés rovatba írja be a rendelésszámot és a megrendelő nevét.

 

3. Átutalás esetén milyen számlaszámra utaljam a pénzt?

Átutalás: Lehet fizetni átutalással webshopunkban. Ilyenkor a cég bankszámlájára közvetlenül lehet utalni a rendelés ellenértékét. Ez előre utalást jelent, tehát a csomag csak akkor kerülhet feladásra, ha a megrendelés ellenértéke megérkezik a bankszámlánkra.

Az átutaláshoz szükséges adatok:

  1. Kedvezményezett bankja: OTP BANK
  2. Kedvezményezett neve: Medicata Bona Kft.
  3. Kedvezményezett számlaszáma: 11741000-20182979-00000000
  4. A megjegyzés rovatba írja be a rendelésszámot és a megrendelő nevét.

 

4. GLS csomagpontos átvételnél hogyan tudok fizetni a csomagomért?

A GLS csomagpontos szállítás esetén csak előre fizetésre van lehetőség. A megrendelést a kiválasztott GLS csomagpontba csak a sikeres bankkártyás fizetés vagy a banki átutalás megérkezését követően indítjuk útnak.

5. Foxpostos átvételnél hogyan tudok fizetni a csomagomért?

Foxpostos szállítás esetén csak előre fizetésre van lehetőség. A megrendelést a kiválasztott automatába csak a sikeres bankkártyás fizetés vagy a banki átutalás megérkezését követően indítjuk útnak.

 

Reklamáció

 

1. Mit tegyek, ha reklamálni szeretnék?

Reklamációt a kapcsolat oldalon található űrlap kitöltésével, vagy az alább megadott email címre küldött e-mailben küldhet nekünk. a lehető legrövidebb időn belül igyekszik megoldani az Ön által jelzett esetet, problémát.

Kapcsolati oldalunk>>

Email: rendeles@dermaonline.hu

Tel.: +36-20/454 06 55 (H-P: 9.00-14.00 óra között)

 

2. Mit tegyek, ha a csomag átvételekor hiányzik vagy sérült valamelyik megrendelt termék?

Átvételkor feltétlenül vetessen fel jegyzőkönyvet az esetről. Kérjük, hogy minket is értesítsen a kapcsolat oldalon és az alább megtalálható e-mail címen, hogy mihamarabb orvosolni tudjuk a problémát, pótoljuk a hiányzó terméket vagy kicseréljük a sérültet.

Email: rendeles@dermaonline.hu

 

3. Mi a teendő, ha nem tetszik a termék, és vissza szeretném küldeni?

Internetes vásárlás esetén a hatályos jogszabályok szerint a szerződéstől való elállással az áru átvételét követő 30 munkanapon belül élhet a vásárló. A Dermaonline.hu webáruház vásárlói tehát 30 munkanapig gyakorolhatják az elállás jogát, tehát 30 munkanapon belül küldhetik vissza a terméket és kérhetik értékének visszafizetését! Csak bontatlan és sértetlen, az eredeti csomagolásában, dobozában lévő terméket tudunk visszavenni. Az elállással kapcsolatos részletesebb információt az alábbi a Vásárlási feltételekben olvashat. 

 

Rendelés

 

1. Sikeresen feladtam egy rendelést. Mi történik ezután?

A hozzánk beérkezett rendeléseket e-mailben visszaigazoljuk. A rendelést érintő további fontos eseményekről e-mail formájában folyamatosan tájékoztatjuk a vásárlót. Emailt küldünk a feldolgozás megkezdéséről, a számla kiállításáról, illetve akkor is, amikor átadjuk a lezárt csomagot a futárnak vagy a FoxPost-nak. A rendelés állapota tehát minden esetben lépésről lépésre követhető.

Ha valamilyen rendkívüli esemény történik, pl. a kiválasztott termék hiánycikk lett, erről is azonnal küldünk értesítő emailt, illetve tájékoztatjuk a további lehetőségekről is.

2. Nem tudok kosárba tenni egy terméket, mi a probléma?

Akció esetén, akciós kiszerelésű vagy limitált termékek esetén ha elfogyott az adott termék, a rendszer automatikusan letiltja a "Kosárba" gombot. Így nem engedi, hogy kosárba tegyük, megrendeljük és esetleg kifizessük azt a terméket, amelyik nincs készleten, illetve nem is lesz. mivel akcióról vagy limitált kiszerelésről van szó. Ebben az esetben csak a készleten lévő mennyiséget lehet megrendelni.

3. Miért nem tudok a terméknél a Kosár gombra kattintani?

Ha a termékeknél nem lehet a Kosár gombra kattintani, az azt jelenti, hogy a termék elfogyott és még nincs szállítás alatt, így a rendszer nem engedi annak megrendelését, esetleg kifizetését. Így jelenleg az adott terméket nem lehet megrendelni. Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a termék várható rendelésével kapcsolatban. Ha a termék már szállítás alatt van, bár még nincsen készleten, a raktár állapotnál a Szállítás 4-5 munkanapon belül jelenik meg és a Kosárba helyezés is lehetséges.

Az oldal tetejére